Agrair a la Fundació Pare Manel i al Rodrigo Stocco la possibilitat de realitzar el meu primer foto voluntariat, retratant als presos del Centre Penitenciari Cuatre Camins i en especial als de la Galeria 2, uns cracks! I a Foto K i Profoto pel material per poder dur-lo a terme.


